miranmiran1306 Kuzeyegemoms benim doktorum 3 ayına kadar kullan sonra bırak demişti fazlası zarar diye biliyorum
Kuzeyegemoms miranmiran1306 bende araştırınca şimdi öyle okudum canım insallah bi sorun olmaz yarın doktora soracağım
nursenayuklerkara Kuzeyegemoms bende halen kullanıyorum 4.aydayız şuan doktorum devam et dedi ama kullandığım ilacın içinde sadece folik asit yok. Folik asit dışında demir kalsiyum vb. içeren bir ilaç verdiyse bi bildiği vardır diye düşünüyorum 😃
Kuzeyegemoms nursenayuklerkara evet sadece folik yok bende de, b12 vit vs birsürü şey var bende de b12 eksikliği var ondan mı içiyorum hala acaba 🥲
Dilberakcay Kuzeyegemoms bende decavit kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum fakat zayiftim sanki bunlar bana kilo aldırıyor gibi sizde de öyle mi
nursenayuklerkara Kuzeyegemoms Bazı doktorlar bebek vitamin alsın diye de veriyor. Kendimden örnek verecek olursam 4 aydır istifra bulantı bitmedi yiyemiyorum yesem de midemde kalmıyor zaten 4 kilo verdim hamilelik başlangıcından beri ama bebişin ultrasonda göbüşü bile çıkmış 😂😂 demekki işe yarıyor ☺️☺️
Uckmr Ben başından beri folik asit olarak regenesis max kullanıyorum. Doktorum hamileliğim boyunca içmemi söyledi. İçinde başka vitaminlerde olduğu için bıraktırmadı sizinde öyledir belki
Kuzeyegemoms Uckmr evet bende öyle düşündüm şimdi duyunca, içinde folat,b12 vitamini,iyot ,b6 vitamini var belki o yüzden hala içiyor olabilirim. Sizde her gün 1 tane mi içiyorsunuz?
Karahaninannesi Uckmr bende bu marka folık asıt kullanıyorum ama bende ıctıkten yarım saat yada bır saat sonra ıstıfra ettırıyor sızde de oluyor mu? Bulantılı yapıyor mu ?
Kuzeyegemoms Rzgesn ben her gün 1 tane folik içiyorum o şekilde demişti eczacı belki içeriğinden fark ediyordur bilemedim yarın soracağım 🙈
Rzgesn Kuzeyegemoms yani bi doktorunla konuş bencede yanlış yönlendirmek istemem herkesin değerine görede değişebilir bu… en sağlıklısı doktordan bilgi almak…
Uckmr Kuzeyegemoms Evet canım hergün 1 tane . Geçenlerde artık bıraksam olmaz mı diye söyledim o zaman bir gün iç bir gün içme dedi yine bıraktırmadı yani. Ama içinin rahat etmesi için yine doktorunla bir görüş tabi🌸
Kuzeyegemoms nursenayuklerkara olabilir canım zaten doktorun Demesine göre yiyeceklerin 20 dk midede kalması bebek için yeterliymiş
Kkbrr Kuzeyegemoms tedirgin olmanizi istemem ama fazlası bebekte otizime sebep oluyo diye duymuştum ben değerlerinize baktirin bence
Kuzeyegemoms Kkbrr tahlillerim yeni yapıldı canım rutin idrar kan vs. Bir sorun yok dedi doktor. Bir de tarama testleri detaylı ultrason vs temiz çıktı