Gebelikten önce sadece folik asit kullanıyordum sonra multivitamin devam ettm hala da devam ediyorum içinde folik asit de var. Hatta vinalac kullandım yan etki yaptı değiştirdi doktor hemen. D vitamini de gebe kaldıgmdan beri kullanıyorum Folik asitin fazlası vücuttan atılıyor diye biliyorum. Doktoruma güvendiğim için hiç düşünmedim acıkcası.