Ozge3747 Zynp_H Kesinlikle elinde kalır. Sleepynin kalıpları zaten dar. 3 buçuk kilo bebeğe 2 numarayla bile başlayabilirdin. Benim oğlum erken doğdu 2 aylık olacak daha yeni 3 buçuk kilo oldu, bionatural 2 numara kullanıyorum
Zynp_H Ozge3747 doktorum sürekli küçük bebek dedi durdu birde annelerim 1 numara al dedi işte ilk olunca herşey böyle bilinçsizlik oluyor 😔
Gozde2 Ozge3747 benim ikizlerim olucak inşallah en fazla 2500 kilo doğarlar diye düşünüyoruz ben 1 numara 210 adet alsam mantıklı olur mu
Zynp_H Hayalleredogru yeni doğduğunda günde en az 5 6 kere altının değişmesi gerekiyor bende günde 6 dan hesaplayıp 40 güne kadar beni idare eder diye düşündüm
Hayalleredogru Zynp_H bence kullanılır aman 100 tanesi bile kalsa birine veririm napim ona mı canımı sıkım dedim😂
buiyimi Zynp_H ben 1 numara 42 adet aldım ne olur ne olmaz diye bez o kadar küçük ki şok oldum 🤦🏼♀️ keşke 2 numara alsaymışım. Arkadaşa sordum oda 3700 doğurdu 1 numara baya kullandım dedi.
Zynp_H buiyimi bana böyle yorumlar lazım 😂 elimde kalmasın onu doya doyaa kızıma takıp kirletsin atayım istiyorum 😌
Aylinsemih Zynp_H ben daha da uyguna aldım 70 tl ye gelmişti 210 lusu ama çoğu kişi çok gidiyor diyor bence 1 al zaten 1 numaranin üstünde 2 5 kilo arası diyor obur türlü çok kocaman olur
balkiz12 Zynp_H 1 ayda 210 bez bitti canım 1 numaraydı 1 ayda artık küçülüyor benimkide o civarlarda dedi doktor 3290 doğdu 1 le 2 binin arasında pek fark yokmuş bence 2 al ben şimdi 1 den 3 e geçtim tabi 3 biraz büyük ama hem rahat hemde kilo alıyorlar 320 tane getirttim
balkiz12 Zynp_H olsun 1 ayda bitiyo zaten bişey olmaz 2 numarayla aralarında fark yok o küçük gelince 3 e geçersin