Trendyoldan almıştım ve yorumlarda herkes Sleppyin 1 numarasının diğer marka bezlerin 1 numarasına göre çok küçük olduğunu söylemişti o yüzden 2 numara aldım bende ve gerçekten o bile bazen gözüme küçük geliyor iyi ki 2 numara almışım açtığınız paketi bir şekilde kullanırsınız diğerlerinide bezleri satan insanlar var letgoda dolapta vesaire oradan satabilirsiniz 210 adet baya var çünkü elinizde kalabilir ben 2 numaranın 210lusunu aldım çocuk zaten şuanda 2kilo doğuma 2 ay var erken doğmazsa 3500a yakın doğcağını düşünüyorum 1 alsam kesinlikle elimde patlarmış