Hayalleredogru Zynp_H bende bir numara aldım günde 10 tane kullanılıyor diyorlar 20 günde de biter zaten 2 5 kilo 20 günde kullanılır diye düşünüyorum napalım aldık artık😂
Zynp_H Hayalleredogru yeni doğduğunda günde en az 5 6 kere altının değişmesi gerekiyor bende günde 6 dan hesaplayıp 40 güne kadar beni idare eder diye düşündüm
BorasMom Zynp_H yani bende çevremde kullanılanlardan gördüm birebir herkes ilk 1 numara ile başladı sadece belki adet olarak elinizde kalabilir 210 adet çok gelebilir ama 1 ay kullanıyorlar ortalama günde 10 kere değişiliyor zaten kalmayabilir☺️
Ayliss1 Bende 1 numara alıyordum 210 tane son dk arkadaşım uyardı küçük gelir diye köşeden döndüm 2 numara aldım😂 trendyoldan aldıysanız iade vardır 15 gün olmadıysa tabi geleli
ilkgozagrimhavinim Bende alıcam ama hala karar veremedim. En temiz içerik sleepyde. Benim ablam 2.bebeğine prematüre bez almıştı sleepynin. Ki 2900 doğmuştu yeğenim. Bence 1 numara çok küçük değildir, 2900 e prematüre bez kullandıysa..
rosatue Zynp_H ben de henüz doğum yapmadım. Bio natural serisi aldım daha da ufakmış onlar. O yüzden 32 tane 1 numara 136 tane 2 aldım. Bende de kararsızlık var şimdi. Ama küçükler hakikaten. 2 numarası da minnacık çok bir fark yok 😂
BorasMom Zynp_H banada öyle geliyor ama bebeklerde o kadar küçük zaten hayırlısı olsun açmışsınız endişelenmeyin sağlık olsun sadece elinizde belki kalır benim düşüncenim yoksa 1 numarayı kullanırsınız yorumlarda gördüğüm kadarıyla sleepy küçük deniyor
Tuba0909 Zynp_H 2 numara alsaydın keşke çünkü 1 numara sleepy bezler prematüre bebekler için daha ideal ve 3 kilo altında doğan bebekler için kullanıma uygun
DrElf ftmlgz benım oğlum 2920 doğmuştu 1 numara bile kocaman oluyordu . Ama çabuk büyüyorlar tabiki . Bende ikinci çocuğuna sadece 80 tane 1 numara aldım
Purpura26 depsizoo 0 kilo nasıl olcak kız bebek 😅 2-5 kg Zynp_H Ya hepsi elimde kalmaz 30 günlük bebek ortalama 5 kg oluyor. Haftada 70 bez kullansan 25 günde falan biter. Bebeğin kilosuyla alakalı yani birazda.
depsizoo Purpura26 aman ne bilim hatırlamıtiyom 😂 öyle hatırlıyodum daha doğrusu ama 1 kilo doğanda var 😁
Gulsenyilmaz Zynp_H bende 1 numara aldim 210 adet indirimde diye ama yorumlari okuyunca elimde kalacak gibi😄
Zynp_H Gulsenyilmaz vala öyle yada böyle denemeden bilemeyiz gibi duruyor çünkü burdaki yorumların kimi yeter kimi küçük diyor
yavrukom Zynp_H bende bir numara aldım ama 42 li olandan çok küçük bebeğim de kilolu dogacka gibi benimki çok boşa gitmez ama siz baya çok almissnz
Elif-Handan01 yavrukom bende senim gibi aldım 42 li 1 numara sleepy naturl elimizde kalacağını düşünmüyoruk tajminen 4 günde biter ondan sonrada duruma göre alırım dedim şimdiden bez stoklamanın bir mantığı yok bencee
Srcnannesi Zynp_H elinde kalmaz canım ilk başlarda çok sık değiştiriyorsun ben ilk bebeğimde öyle yaptım ilk paketi 1numara aldm ikinci pakette 2ye geçtm bu bebişimdede öyle yaptım