onhaziran IlaydAlisa 5.haftada genelde kese gözüküyor ama kalp atışıyla bir ogrenmek isterseniz 2hafta sonra gidin
HaticeeC onhaziran hiç bilmiyorum bende istedim verilmedigi söylenildi . Dün burdan biride verilmedigini söylemişti zaten , ben öyle biliyorum belki benim gittiğim hastaneyle alakalıdır 🤷♀️
sehrengiz_8 HaticeeC geç döllenme olmadı ise duyulur bence 10 gün sonra duyarız dedi ise 10 gün sonra gidin sonraki kontrolleriniz aydan aya olsun
baltacirahsan Meryembzdmr Bende 5+4 oldum geçen salı keseyi gördük rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🧿🧿Önceden bir kaybım var hep dua ediyorum hepimize🤲
Dilenk Benimde 5+0 ilk bebeğimi 9. Haftada kaybetmiştim. Yarın randevum var umarım keseyi görebiliriz
mucizem42 Hafta da kese göründü küçük dedi iki hafta sonra gittim yine kese göründü iki hafta sonraya tekrar gün verdi halen kese durumunda idi inşallah 8. Hafta da. Duyariz