Meryembzdmr meyra__ benim de öyle olmuştı . Testte pozitif gördüm kan veridm çok yeni bir gebelik dedi . 15 gün sonra da kese göründü
Meryembzdmr Esraacvz bana da aynı şey söylendi canım . Korkacak bişey yok rahat ol dikkat et bebek tam tutunana kadar . Ben de bugün gitti.m 15 gün sonra tekrar gel dedi ama bir ay geçsin öyle gideceğim ben
Meryembzdmr IlaydAlisa keseyi görmediysen gidebilirsin ama eğer dersen ki hem kese hem de kalp atışı için gideyim , bekleyebilirsin iki hafta daha . Ama bence meşe olmuş mu bi bak
Meryembzdmr Edaozencan hayır çok güzel artmış . Benim 14 gün gecikmişti 76 çıktı . Çok erken bir gebelikti geç döllnemeymiş. Seninki yine iyi
Meryembzdmr sevilayozdemir1 benim o konuda bilgi vermedi ama gayet güzel kese görünmüş dedi . Allah bağışlasın benim oğlum da 2 yaşında 🥰
Meryembzdmr cyln_hnm hayır canım mercimek tanesi kadar oluyor zaten bebeği görmek şu an için mümkün değil
Hazal_yavuz Edaozencan canım benimde son adetim 21 mayıstı günüm geçti şuan 5+3 m beta hcg 1000 çıkmıştı bende
Meryembzdmr Edaozencan yerleşme lekesi Falan diyorlar ona . Bazılarında oluyormuş ama sen yinede doktora git bence için rahatlasın en azından
MelekAlyaM Esraacvz sorun olmaz bende alttan muayne oldum yarında kalp atısına gıdıcem yıne alttan olcak muayne sorun olmadı hiç