HaticeeC ilk gebeliğim kimyasaldı ve çatlatma iğnesi kullanmıştık. Pco var bende bu ayda klomen kullanıp ovulasyon takip ettim doktora gidememiştim. Kimyasal gebeliğimde en yüksek değer 250 görmüştüm sonra kanamam oldu ve düştü bebek. Şimdi ki korkum yine aynısı olması, ultrasonra rahim duvarın çok güzel kalınlaşmış dedi sorun yok ama çarşamba tekrar kan verin dedi. Düşük değer görmek korkutuyor beni