maat Hangi ara bu kadar kin tutar olduk ? Kimse sizin 9 ay boyunca ödediğiniz parayla orada doğum yapmayacak içiniz gönlünüz ferah olsun. Birtek siz özele gidipte para ödemiyorsunuz. İmkanı olmayıp mecburen devlete giden milyon tane insan var. Ve bu insanlardan biri de siz olabilirdiniz... Kalabalık olacağından şikayet edebilirsiniz ama kalkıpta paranızın üzerine yatılacakmış gibi konuşup bu şekilde düşünmeniz içler acısı malesef. İmkanı olmayan bir kadın olabilirdiniz , bir ANNE olabilirdiniz. Hangi kadın istemez öyle güzel bir duyguyu en güzel şekilde yaşamayı?? Merak etmeyin hiç kimse sizin o 9 ay boyunca tomarla para ödediğiniz hastanede sırf siz TOPARLA PARA ÖDEDİĞİNİZ İÇİN DOĞUM YAPMAYACAK. Gönül rahatlığıyla uyuyabilirsimiz