deletedmom28 BusraSY kızlar birbirinizi boşa kırmayın yani tek kişilik özel hastane odaları kalabalık olmadıgı sürece gelen orda doğursın biz de sadece hizmetin geri kalanına para veririz en güzeli bu olur.herkesin derdi devlet hastanesine dönmesin yani kalabalık açısından bu yani.Yanlıi anlatım olablir kelimeler yanlış seçilmiş olablir ama olayın özü bu yani maat
deletedmom28 deletedmom28 doğumhane ve özel odalar kalabalık olmasın da gelen sırasıyla doğursum.Zaten herşey ücretsiz olmaz yoksa düşünsenize en güzel lüks hastaneler nasıl kabul eder böyle bişi
BusraSY deletedmom28 Benim üzüldüğüm hangi ara bu kadar kin tutar olduk... sadece bu. Gerçekten bayanın yorumunu okuduğumda vay halimize dedim. 🙁 Bende özele gidiyorum tabiki sürekli giden hastaların hakları yenmediği sürece bütün anneler en güzel şekilde hakettiği değeri görerek o duyguyu yaşamalı diye düşünüyorum. Ve inşallah bütün hastanelerde de öyle olur 🌸🌸🤗🌸
ArifeAhmet Sdem evet ben mesela özele gitmeyi çok istiyorum ama maddi güçten dolayı gidemiyorum malesef herkesin madde gücü bir olmuyorki herkes en güzel şekilde ilgiyle alakayla Doğum yapmak ister ama Buda herşeyde olduğu gibi parayla oluyor 🤦♀️Ne diyeyim paranın gözü kör olsun🤷🏻♀️
deletedmom28 BusraSY aynen canım o konuda hemfikiriz herkes sakin bi ortamda doğum ister.Fakat inşallah özel de böyle kalır sakin tek kişilik yoksa gelen doğursun sırasıyla beni ilgilendirmez hiç değilse sadece diğer hizmetlere ücret veririm
NaimeYilmaz maat Düşüncene katılıyorum haklılık payın cok. Bende endişeliyim duydugumdan beri aylardır gıttıgım hastanemde doktorumla dogum yapamazsam diye. Ama uslubuna katılamıyorum ..YİNE.. Arkadaşların takıldığı şeyde bu sanırsam. Kırıcı ifadeler çok 🤷♀️
maat NaimeYilmaz Kırıcı bir ifade olduğunu düşünmüyorum açıkcası. YİNE söylediklerimin arkasındayım. Mecburi durumlarda tabi ki özele yönlendirilsin. Ama keyfi bir şekilde doğuma hastaneye gelmesini kabul etmiyorum.
NaimeYilmaz maat Bu dediğiniz uygulama ülkemizde şuanda da var. Bahsettiğim düşüncelerin değil kabul etmeyebılırsın bu yasalasırsa herkes aynı dusunmek zorunda değil elbette . Usluptan kastım çalmak , paramın üstüne bedava oturmak vs.. bunlar 🤷♀️
beyzanur06 Edanur54 cok yanls biliyorsunuz devlete atanamayan doktorlar özelde çalışıyor diye bsey yok evet belli bi kısım oyle olabilir ama bi cok doktor profesör özel muayenelernde calsyolar ozel hastanelerde dogum yaptryorlar ayrıca benim suan kontrolunde oldugum doktorumda büyük doğumdan özele gelmis 🙂 devlete atanamayan ise yaramaz sınıfna koydugun nice doktor ozel muayenehanelerinde hizmet vermekte
NaimeYilmaz deletedmom28 Koskoca devlet kendı hastanesını bosaltıp özelleri doldurmak ıcın yapmaz bunu . Çünkü yaparsa bu olacak bedavaysa kim niye devlette uğrassınki haklılar . İllaki sınırlamalar şartlar vardır 🤷♀️
maat NaimeYilmaz Çalmak ve paramın üstüne oturmaktan kastımın hakkımın yenmesi olduğunu yukarda da söylemiştim.
Merveacrl Karşı çıkanlara cevaben yazıyorum inşallah siz Doğuma gittiğinizde devletten gelen biriyle karşılaşmazsınız yoksa vay onun haline...
AdaninAnnesi Boşuna tartışıyorsunuz böyle birşey olmayacak bu devirde paraya tapıyor insanlar özel hastaneler bi yolunu bulup sıyrılırlar hiç inanıyormusunuz gariban birine faydaları dokunacağına
Elifzkan-Ball Merve1996 burda ahkam kesenlerı anlamıyorum lütfen empati yapın bende özele gıdıyorum ama asla bu sekılde dusunmuyorum lütfen empati yapın Allah korusun sizde aynı durumda olabılırsınız....