Beybeybi maat iyide bu yasa gercekte olsa sanami soracaklar tatlim sana kimse sormaz merak etme iyikide sormuyolar
maat Beybeybi Bana soracaklar demedim zaten. Sorsalar da sormasalar da yine de söylerim,kabul etmiyorum. Özel durumlar olabilir,amenna. Ama keyfi olanlara ültimatomum yok
Edanur54 Arkadaslar devlet hastanelerinin doktorlari gercekten ilgisiz degiller senelerce okul okuyup cok cuzzi rakamlara cokzor kalabalk hastanelerde calisiyorlar birraz anlyasli olun randevunuz oldugu vakite yakin gittgnizde bile nekadar kalabalk beklemesi zor gunde cok sayida hasta muane ediyolar ondan onlarn bu halleri kim olsa ayni olur biraz empati lutfen
Beybeybi maat tatlim senin dusuncen ama guzel dusun bari kimse sana katilmiyor hepimiz kadiniz ve herkes iyi sartlar altinda dogurmak ister kimselwri kinama
Rabiasazlik Vurdumduymazliga ukalilaga bakarmısınız analariniz hepinizi özel hastane koşullarında doğurdu zaten para veriyorsanız kendi isteğinizle kimse sizi silah zoruyla özele götürmüyor dünyanın en doğal ve olağan gerçekleşen mucizevi şeyi ücretsiz olucakmış ne ala ne kadar güzel. Isteyen devlette muayene olur özelde doğurur isteyen en baştan özele gider kimin haddine
Edanur54 maat bu hak yemek deilki yani ben suan devlette muane oluyorum gelir parasini verir ozelde dogururum ki soyle dusun zaten bana eger ucretsz olrsa sanada ucretsz olacak muhtemel olarak sadece sezeryan olanlar ucretli olacak bi bakimada soyle bakablrsn gercekten yogunluk azalir suan devlet hastaneleri bile orta duzeyi gectiler bayagi bir gelisme var oyuzden bence boyle seyelri dert etmeyn kimse kimaenin hakkini yiyemez ben oyle dusunuyorum bunlar hep dusunulur ona gore tasarlanir ekonomik vip gbi dusun gene para vereble vermeyen herzaman oldugu gbi ayni keseye kimse koyyymazzzz devlette ozeldekinden daha cok ilgi goren hastalar biliyorum ben rusvetlerle gevelim bu isleri arkadasla
Pembemsii Konu nerelere gitmiş bencede vicdansizlikla hiç bir alakası yok aynen öyle 9ay boyunca her muane ilaçlar vitaminler 200 ü bayıldım yanı tabikide devletten farkı kalmayacak ücretsiz olursa ve ayrıca bende çok param olduğu icin gitmedim her seyden fedakarlık yapıyorsun yeri geliyor bencede saçma olmusss 👍🏼Her kez iyilik meleği masallah
Cansum1 Pembemsii evet bir çok şeyden kısıyoruz özele gidiyoruz zaten çok paramız olsa Acıbadem de Doğum yaparız :))
Edanur54 Nurayy28 devlet ozel karsilastrmasi yapmadm gercekten okuduklari okullar gectikleri sinavlar ve calsma sartlari aldiklari maas hakettikleei gbi deil kaldi ki cok maas alacaklar tabiki belli sinavlarla devlete ataniyorlar zaten devlete atanamayan ozele gidiyor ozeldeki tek arti nokta tek kisilik odaniz bebeginizin kaliteli ultrasonda gozukmesi doktorlari ahim sahim deilki
Nurayy28 Edanur54 valla benim doktorum cok iyi bana soracak hicbir konu birakmiyor devlete gittim inek gibi kagida yazdi gönderdi ilgi yok 4 kadin odada ne anladim hamilelikten ben
beyzanur06 Edanur54 cok yanls biliyorsunuz devlete atanamayan doktorlar özelde çalışıyor diye bsey yok evet belli bi kısım oyle olabilir ama bi cok doktor profesör özel muayenelernde calsyolar ozel hastanelerde dogum yaptryorlar ayrıca benim suan kontrolunde oldugum doktorumda büyük doğumdan özele gelmis 🙂 devlete atanamayan ise yaramaz sınıfna koydugun nice doktor ozel muayenehanelerinde hizmet vermekte
Edanur54 maat yok demmedm elbetteki var ama onlar asiri profosyonel olan ve bi tur beyin gocune benzeyen bir mantkla calisir muayenleri asiri pahali musteri potansyeli cok olur ve muhtemeln o hastaneyu ozel yapanda o doktor olur ama gunumuzde oyle doktorlar cok nadir bizim kendi bilir insanlarmz muhenslerimiz uzay bilimcilerimiz tipcilarimiz cogunu beyin gocuyle coktan yabanci ulkelere kaptrms durumdayiz bunu gormek icinde dolar ve euro fiyatlarina bakmak yeterlidir
Nurayy28 Ben kiraciyim eşimden 5 bin tl almiyor ayı ucu ucuna geçiyorum maddi gücü olana asla lafim yok Ben sırf daha iyi bakilmak icin çalışıyorum fabrikada zorlaniyorum yeri geliyor evime bomba atılmış gibi evimde bi kaşık yemek olmuyor ADALET NERDESİN
Edanur54 Nurayy28 zaten verdiginiz paradan ogrenebilecgnz seyler bellidir bebeginizin kilosu boyu :) durusu baska nedir bide detaylo bir ultrason fotografi bebeginuz heryeri gozukur sekilde
Nurayy28 Edanur54 ben ilk bebegimi devlette kaybettim hanimefendi siz bu duyguyu anlayamassiniz Neden ilgisizlikten adam gibi bakilmamaktan adam gibi ilac verilmemesinden😡 ve suan acaba diyorum daha iyi bir doktr elinden gelse bebegimi kurtarirmiydi .
Edanur54 Nurayy28 bak hayatim eger olacagi varsa olur bunun onune ne docenti ne profosoru gecemez bende gogsumden senelerfe gittim surekli muayene oldum gogsumden hic bisi cikmadi en son kanser cikti yok diyen doktor bugun bar diyor nasil oluyor dun gozukmeyen sey bugun nasil gozukuyor biliyormusun allahn taktiri ilahisi o nezaman isterse ozaman cikar olacak olur olecek ölür kaderin onune gecemezsn
NaimeYilmaz Nurayy28 Dusugun devlet veya ozel muaynesıyle ve hatta ilaçla alakası yok yatmayla bile alakası yok emın olun . Olacagı varmıs ve olmus Allahın takdırı yargıları sağlıklı olusturmak önemli.. sağlıkla kucaklayn ınsallah bebegınızı 🌸
Nurayy28 NaimeYilmaz can aciyinca başka oluyor ne hamileler ver bircok müdahalede kurtuluyor . Ben maddi imkanlar yuzunden gittim şimdi çalışıyorum cok şükür Rabbim hayirlisini versin .Amin🙇♀️
Nurayy28 Siz diyorsunuz ya ozelde belli başlı şeyler için gidiliyorsunuz diye ben ona tepki verdim ilk olunca insanin aklina hersey geliyor sagdakini soldakink kendini suçluyor çünkü doktr kanamam olduğunu bildigi halde bana iğne yada farklı biilac vermedi gonderdi durumum yok diye gittim devlete Allah var . Haklisiniz yeri geliyor özelin yeri geliyo devletin doktoru hastalığı teshis edemiyo tamamen doktr hatasi. Benim annemde kalpten senelrce gitti en son gittigi doktr sen sağlamsın dedi hüngür hüngür aglidigimi bilirim Allah dogru insanları karsilastirsin bize herseyde bir hayır var nerde olursan ol
Edanur54 Nurayy28 inan bana sadece kader senin hastaliginin sifasi varsa seni yoldan gecen bile tedavi eder de aklin almaz ozellerde neler oluyor ne ameliyatlar ne masada kalanlar icerde unutulan alet edevatlar bak ben cok gencim daha bugun 20 . Yasima basiyorum sadece dunyaya genis bakmak gerek biraz daha bugun bu bebegi anne rahmine dusuren rabbim yarn aladabilir uzzun uzun omurde verebilir biz karnimiza dustugu vakit inaniriz cook uzun omu oalcak gibi gelir ama nice dogum yapanlar var ertesi gun bebegini kayip eden ya kendisi vefat eden hicbisiyin vebalini kimseye yuklemek dogru olmaz hakkimizda hayrlisi olsun