Didemalkanendik Daha iyi olacak bence devletteki yoğunluk kalkacak ki bu durumda burnundan kıl aldırmayan dr ebe hemşirelerde rahatlayacak kurbanlık koyun gözüyle bakmayacak kadınlara ...özel de devlette doğum konusunda eşit olursa insanlar da mağdur olmaz
aybikk Merveacrl gerçekten size katılıyorum ne kadar bencil beyni fakir olan kişiler var! Sorsanız sanki kendi annesi özelde doğurdu hanımefendiyi! Durumu olmayan hatta durumu olsada güven verdiği için devlete giden annelerimiz var ne kadar saygısızlık ya ne biçim düşünceler paran olacağına beynin olsaydı! Bu arada Merve hanım katılıyorum size.
Nurayy28 maat bence ozeller kabul etmez muane ucreti var doguma geleni doktor hastam deil diye kabul.etmez.diye dusunuyorum
maat Nurayy28 Bilmiyorum. Ya mecburi durum olur,ne bileyim bebekte sıkıntı olur,annenin hayati tehlikesi olur,özele sevketsinler. Ama 9 ay devlete gidecek,sonra gelip keyfi olarak özelde doğum yapacak... Kabul etmiyorum.
Beybeybi Merve1996 normal dogum olsun diye cunku herkes sezeryana basvuruyor ve belirli sartlari var ucten fazla dogum yapamiyolar belki ondsndir
[silindi] maat burda sizin hakkınızdan çalınan bi durum yok ki. Siz 9 ay boyunca doktora gidiyorsunuz hizmet alıyorsunuz verdiğiniz paranın karşılığında. Sizin verdiğiniz ücret muayene ücreti bunun doğumla ne alakası var. Böyle bir şey olursa -ki olacağını hiç sanmıyorum , sizin verdiğiniz parayla o kişiler doğum yapmış olmuyor ki devlet o parayı özel hastaneye ödüyor. Bunun sizin ödediğiniz muayene ücretiyle alakası yok o yüzden rahat olabilirsiniz
maat aybikk Evet özelde doğurmuş,beğenemedin mi? Ben fikrimi belirtirken ne hakla hakaret edersin?? @[silindi] @NaimeYilmaz
Beybeybi Merveacrl aynen kizlar dusunceniz cok yanlis heekes sizin gibi sansli olmayabilir ve onlarinda hakki
[silindi] maat eee tamam siz de bunu bedava almış olacaksınız. Sizin yerinize de devlet bu parayı verecek. Sizin ödediğiniz muayene ücretiyle bu özel ilgi odalar karşılanmıyor ki.. böyle bir şey yok zaten ortalığı karıştırıyorlar sadace.
Beybeybi maat tatlim senin dusuncen ama guzel dusun bari kimse sana katilmiyor hepimiz kadiniz ve herkes iyi sartlar altinda dogurmak ister kimselwri kinama
Mervezngn Ücretsiz olursa doktorun ilgisinin azalıcagını yok yere sezeryana yönlendiriceğini düşünüyorum durumu olmayanlar icin güzel bişey kim devlette Doğum yapmak ister ama ücretsiz olduğu zaman özellerde cok kalabalık olur devlete döner bence durumu olmayanlar icin yarı fiyat yada ücretsiz olsun
Edanur54 maat canim surekli ozele gidip devlette doguranlara ne demeli o zaman :) olurmu benim hakkim senin hakkin sen paranla dogur sana zaten gene daha cok ilgi olur sevk alanla direk ozelde dogum yapacak olan kimsenin hakkini kimseye yedrmezler merk etme aen
Cansum1 Bende şahsen istemem aynı devlete benzicekk bu sefer özellerdeki ebeler aynı devletteki gbi olucak bnce şartlar olmalı ücretsiz olmasını istemem hem sezeryanlardaa artıcakkk doktor normalse bile sezeryan dicek kötü bir durum inşallah olmaz böyle bir durum.
Edanur54 maat bu hak yemek deilki yani ben suan devlette muane oluyorum gelir parasini verir ozelde dogururum ki soyle dusun zaten bana eger ucretsz olrsa sanada ucretsz olacak muhtemel olarak sadece sezeryan olanlar ucretli olacak bi bakimada soyle bakablrsn gercekten yogunluk azalir suan devlet hastaneleri bile orta duzeyi gectiler bayagi bir gelisme var oyuzden bence boyle seyelri dert etmeyn kimse kimaenin hakkini yiyemez ben oyle dusunuyorum bunlar hep dusunulur ona gore tasarlanir ekonomik vip gbi dusun gene para vereble vermeyen herzaman oldugu gbi ayni keseye kimse koyyymazzzz devlette ozeldekinden daha cok ilgi goren hastalar biliyorum ben rusvetlerle gevelim bu isleri arkadasla
NaimeYilmaz Bunun oda ucretı falan olur 🤷♀️ Ya daha kesınlesmıs bıseyde yok sgkyı aradık resmı bı acıklama yok dendı bı bellı olsun öyle tartısırdınız