Birann yanlış da yazmışım Daikın biz bebeğimiz doğduğunda almıştık çok memnunuz, evim de büyük 35m2 salon var salonu soğutup koridor ve mutfağı da soğutmaya yetiyor. Diğer odaların kapısını kapatıyoruz. 18000 btu almıştık. Daikın soğutma ısıtma sistemlerinde iddialı bir marka ama verdiğiniz paraya değiyor