Bebegim0101 Birann daıkin inverter innlanilmaz memnunun hem ekonomik hemde cok kaliteli,biz adanada yasıyoruz dusunun burdaki sicakligi😂😂 elektrikte az yakiyor bi arastirin bence
elifmom2 Birann 18 btu aldık canım valla biz bir ay boyunca gece gündüz yaktık cuzi bir miktar gelmişti bu sene almadık o yüzden fiyat karsılastırması yapamıyorum ama 2 yıl once bir aylık elektrik faturamız 170 lira gibi bişey gelmişti öyle diyim hep acıktı😁
Melih_funda Kesinlikle Samsung inverter kışın aldım suan antalya sıcağında kullanıyorum tasarruf moduna alınca bile esintisi odaya ve koridora yetiyor bütün oda kapılarımı kapatıp sadece salon kapısını açıyorum koridor ile salonumu buz gibi yapıyor ve 3 gündür aralıksız açık gelen fatura 160 falan
Tggba Birann vestel kullanıyorum evde ama beş kuruş etmez iş yerinizde demir döküm var hiç tereddüt etmeden alabilirsin
Nelmali Birann arcelik 12000lik var cok memnunum benim evim 140m2 den fazla oturma odası ve koridoru serinletiyor evinizin tamamini serinletsin derseniz 15000lik alın 100m2′den küçükse
Bebegim0101 velhasil DAIKIN INVERTER,bendeki 12 lik 8,9 yildr kullaniuoruz yeri geliyor 24 saat acık oluyor yaz kis kullaniyorz biz,ve fatura cok yuksek gelmiyor en fazla 250 tl gelior,fiyatı biraz yuksek ama omurluk bence
velhasil Bebegim0101 aynen aynen alırken veriyoruz yakarken vermiyoruz bende öyle düşünüyorum teşekkür ederim 😊
busra1485 Birann ah ah keşke 33 dereceleri yaşasak bacım okudun kıskandım 😁 Mardin’de bir haftadir 40_42 dereceleri yaşıyoruz çevremde hep klima alırsan yan odaya gitmek istemezsin dediler vantilatör aldım ben de uygun da elektrik de az yaksın dedim 😁 ayda 500 ödeniyormus burda klimaya
Seymaacih Susamtanem2 merhaba 😄 biz aç kapa yapmıyoruz 24 saat açık hatta şöyle diyeyim temmuzda açıp Eylül sonunda kapatıyoruz. 3 ay aralıksız çalışıyor malum Adana sıcakları 😢
Bebegim0101 Seymaacih 😂😂😂 bir adanalınin halindem anca bi adanali anlar😂😂 yanıyorrr,yanıyoruz,yanmaya devam edecez😂😂 24 saat klimalı hayata merhaba😂 nefes alinmıyor 2 gundur yahu,!!!!!
Seymaacih Bebegim0101 hahaha gel sarılıp ağlayalım göbektaşım😂😂😂😂 klimayı vücuduma taktırasım var Cehennemin fragmanı gibi resmen bu şehir 😂