65 ile kaldım 70 olmuşum . Bebeğim ortalama 3 kilo , plesentaydı suydu derken 65le çıkarım doğumdan muhtemelen . 37. Haftamdayım. İlk gebeliğimde de 65 le kalıp 73 le doğum yapmıştım . Yeme düzenimizi hiç değiştirmedim , kız çocukta çok kilo alırsın dediler ama sanırım bünyeyle alakalı bişey .