Baskar benim de çarşamba kontrol günüm sonra her hafta nstye randevu aldık. Doktorum da ben de normal doğum yanlısıyız ama kızım biraz önden gidiyo azcık kilolu geçen ayki kontrolde diyet yap dedi ama ben uygulayamadım pek 🤦♀️ kurban bayramında gelmesinden korkuyorum doktorum izinli olacakmış 🌸