Gupssse denizasya gebelik kolestazi ve alerji teşhisi koydu(gastrolji dr) ilaç yazdı geçici bir durummuş.karaciğer enzim değerlerim normal olmasına rağmen safra asit değeri yüksek çıkmış bu da kaşıntı yapan birseymis
Seymatatogluozkin Gulhan16 Evet verır 35.haftamda gıttığımde dönmüştü benım normal doğum olucak dedi ama aynı hafta bı arkadasım dönmemış gun vermış
Gulhan16 Seymatatogluozkin Benimde ilk dogumum normaldi cok daha önceden dönmüştü kızım ama bu sefer bunuda tadıcaz sanırım napalım nasip artık
denizasya leyla_ok gündüz ayrı sıcak gece ayrı sıcak bende zor uyuyorum hergün duştayım oturduğum yerden ter basıyor
leyla_ok denizasya Birde Haziran ayı bir bana mı bitmedi.😆Temmuz 1 olmadı zamanda yavaşladı kavruluyoruz vallahi
Gupssse denizasya inşallah cnm zorunlu sezeryan olması biraz rahatlatıyor beni gün sayıyorum bakalm ;)