Senaa28- benim ilki normal olacaktı sabaha kadar suni sancı çektim kordon dolanmış bebek aşağıya inmedi sezeryana aldılar 40+5 te sezeryan olurken kesildiğini hissediyorsunuz ama acı olmuyor doğum sonrası biraz acı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil. Ben çabuk ayağa kalktım fazla yatmadım bol bol yürüyün