Mom54544 bende bugun gittim kontrol vardı o gün canı sıkkındır bi şans daha veriyim dedm ama bugun o zamankinden dahada fenaydı. Suratsız asabi bişey soruyosn kızar gibi bi cevap yqni aşırı gerildm. Ultrason desen 5 saniye anca baktı bi bilgi vermedi falan şikayet ettm hatta bidahada gitmem yani demekki çok hastası var yeni hasta almakstemiyo yoksa neden kötü davransn anlamadm