CgladaP Nisnisa olmazmı oldu valla belden uzun bi süre çektim hatta sonrasında bel fıtığı diye devam etti 🥲
Mom54544 aysekbra a life Hospital da Alptekin Alagöz e gidiyorum asırdır memnunum 1 yıldır tanıyorum çok çok iyi bı doktor şimdiye kadar gittiklerim arasında bı abi baba şefkati merhameti ile yaklasiyo sağolsun bana
Aslicrn Mom54544 bende alptekim beye gidicem 2 gün snra hala memnunmusunuz ilgileniyormu başından atıyomu buraya yeni taşındm çom doktor bilgim yok bilgi verirmisiniz
Mom54544 Aslicrn Ben şeker ve detaylıda gidemedim fiyat olarak pahalıydı detaylı biraz ama binkac güne randevu alıp yine ona gideceğim gayet memnundum ben gittiğim dönemde imkanım olsa asla bırakmam hocamı gayet ilgiliydi bize gittigimizde her seferinde
Mom54544 Aslicrn Detaylı 450 demislerdi e bide 135 muayenesi var başak tıp ta 350 ye yaptırmıştım şeker yüklemesini soylememislerdi orda ama oda pahalıdır diye onuda başak ta yaptırdım 80 liraya ecz den 10 lira mı neydi glukoz u aldım bide
Mom54544 Aslicrn Şu an paket fiyatları değişmiş bı arkadaşın dediğine göre bı sor istersen indirimler 5500 6500 e fiyatları benim bilgim yoktu burda formda birinden öğrendim
Aslicrn Mom54544 bugun gittim alptekin beye çok gergin gibi geldi bana hep böylemi acaba paket fiyatları iyiymiş