Aslicrn Annesininbitanesi1 kötü düşünme hemen sen memnun kalırsın belki bizim enerjimiz uymadı bilmiyorm bdnde3burdaki yorunlar için gittim 2 kere hemde belki ilkinde canı sıkkındır dedm ama umursamaz alaycı konuşuyo ters biraz sert mizacı var randevu 5 dk sürmedi ultrasonlada bakmadı çok memnun kalmadm soru sorunca ters cevap verdi
Kararsizinsan Nisnisa @hepoyleolurzaten bende cigdem e randevu aldim gidicem.. memnun musunuz kizlar? Paket ucretiniz ne kdr? Bide dogum nerde olcak?
hepoyleolurzaten Kararsizinsan Çok memnunum 37 hafta olduk biz. Başından beri Çiğdem hocayla devam ediyoruz. 8500₺ anlaşmıştık biz baya oldu şuan fiyatlar nasıl? Doğum Koru da olacak İnşallah 🤲🏻
Nisnisa hepoyleolurzaten Benim de 36+4 😊 ben 26. Haftada geldim çiğdem hocaya 8 bin verdim memnunum şimdilik doğum koruda olacak
hepoyleolurzaten irorkay ayy Allah analı babalı büyütsün, tahmin etmiştim bir haftadır seni buralarda hiç görmeyince 🤭 Nasıl geçti, nasılsın?
Hzlsn irorkay yaa Allah analı babalı büyütsün inşallah evet söylemişti iki gün olmayacağını🙈 Allahtan Çiğdem hoca da var kafamız rahat. Bizimde haftaya cumartesi inşallah🙏😍
Nisnisa hepoyleolurzaten çarşamba günü denk gelseymişiz keşke 😊 benim sezeryan olucak gibi bebek ters haftaya gün belirleyeceğiz sizin ne durumda
hepoyleolurzaten Nisnisa biz normal bekliyoruz İnşallah 🤲🏻 ama sezaryen de olursa benim için fark etmez, sağlıkla alayım kucağıma gerisi önemli değil diye düşünüyorum. 🥰 Biz artık haftada 1 kontrol e gectik belki bir gün denk geliriz ☺
Nisnisa hepoyleolurzaten kesinlikle hakkımızda hayırlısı olsun 😊 biz de haftalık kontrole geçtik çarşamba günü kontrolümüz var
Bsragrsy Medikal park batıkent Neslihan Yerebasmaz çok tatlı anlayışlı ve kibar bi doktor öneririm ❤️🌸