CgladaP estağfurullah tabii ki söyleyeyim. Paket ücreti Aylin hocada 9500, diğer doktorlarda 8500dü Şubat ayında. İlk muayeneleri Ahmet Süha bey üzerinden yaptılar öyle olunca da 350 TL olan muayene ücreti yerine normal SGK anlaşmalı doktor ücreti ödedim. O kısmı hastane halletti aslında 😃