Aysealty Kilolara hiç takılmayın kızlar herkesin farklı oluyor canımız sıkılıyor önemli olan organ gelişimini tamamlayıp haftasında doğması zaten sonra biz onlara misler gibi bakıp büyütürüz🙏☺
melgimmm YakupBraKl canm bnm 34 uncu haftada 3150 idi kilosu suan 36 ya grdik cuma kntrolum vr ne kdr cikcak blmiyorum
YakupBraKl melgimmm benim benim 35 te 2850 idi Pazartesi gitti 37. Haftada 3500 dedi kilolu doğuramazsın falan dedi 38 de alalım dedi
1PrensAnnesi GokceHasan en son 30haftada 1600gramdı salı günü kontrolüm var 33 de oluyoruz bakalım kaç olmuş💕
Nurbstn Kizlar Ben 34. Haftada Gittim 2 kilo 60 gr dedi su an 36yim bakalim haftaya gitcem ne diyicek Acaba azmi 2 kilo ya
Hazelgoktas Nurbstn benimde 34+4.te 2100 gram demisti doktor ama sağlıklı dedi sadece minyon olacak dedi . siz ne zaman gitmistiniz en son
MinikAdam 32+4 haftalık 2.145 gr prensim 😍 doktor tam haftasına göre iyi dedi. Bizimki biraz hızlı büyüdü bakalım 2 hafta sonra kaç olacak
Damla________ YakupBraKl niye hemen alalım diyorlar belki normal yoldan gelebilecek denemeden nasıl öyle derler anlamıyorum hemen alalım sanki et beni alıyorlar belki normal kiloya gelecek Doğuma kadar
melgimmm YakupBraKl okdr nie acele etmiski doktorun bnm daha 34 uncu haftada 3 kilodan fazla cikinca sezeryan olabilir blki dedi oda daha zamanimiz vr diye
Damla________ Yarın 34.5 oluyor Allah’ın izniyle ogrenicem çok merak ediyorum kızımı dönmüşmü kaç kilo 1 ay oldu ogrenemeyeli
YakupBraKl Damla________ bende anlamadım 40. Haftayı beklersek çok kilolu olur doğuramazsın dedi bebek aşağı İnmemiş açılma Yok 38. Haftada normal Doğum deneyelim diyor
Damla________ YakupBraKl sorarım yanı doktora bak ya bi 40. Hafta olsun gelmezse sezeryan yaparsın dimi neye göre beklemiyorlar öğrenmek lazım