Bende 36.haftadayim 2950 çıktı kilosu. Banada 4u geçmesin normal doğum olsun diyordu ama bebegin kilosu düşmeye başladi. Bence 3500iken normal doğum olması daha iyi 40.haftayi beklerse 4kilonun üstü sezeryan olur yani doktor normal doğuma teşvik ediyor. Zaten 38.haftada doğmasında bı sakınca yokki.