Özür dileyerek diyorum ki yazdığını anlamaya iki kez okudum. Çok çabaladın mı harfleri katletmek için 😏
Soruna gelince takibini yapan doktorun doğumuna girmesi çok normal değil mi? 9 ay boyu yapilan kontrollerin sonucu doğum ve müsaitse tabii ki girebilir. Eğer rahatsız oluyorsanız ona göre seçip yapmalıydınız. Ayrıca doktor için ha göbeğin ha vajinan hiç fark etmez. Meslek hayatlarında sayısız vajina gören bir doktor seninkini, benimkini hatırlamaz merak etmeyin 😂