Askumsal erkek doktor ve kadın doktor farklı eğitim almıyor. Yada eğitim sistemlerinde erkekler sezaryen kadınlar normal doğum yaptırsın diye bir şey yokki. Sizce sağlık meselesi sadece doğumda mı var insanlar ameliyat oluyor anadan üryan. Bunun hemoroidi var, kıl dönmesi var, prostatı var, kanseri var, rahim filmi var, yani bir çok şekilde kadın ve erkeğin özel bölgelerini görmek zorunda oldukları sağlık durumları var. Yoğun bakımda yatan hastalara nasıl bakılıyor bir düşünün! Altları temizleniyor kadın ve erkek hemşire seçme şansları mı var? Sağlık bu sizin seçme şansınız var, kadın doktor tercih edin, doğumu sadece ebeler yaptırmıyor . Allah göstermesin acil bir durumda bir devlet hastanesinde nöbetçi doktor erkek olsa ne yapmalı insanlar? Yani bunları gerçekten düşünmeden mi normal doğuma erkek doktorun girmesi saçma diye düşünmek. Ha mahremiyetiniz veya özel düşünceleriniz gereği tercih etmezsiniz. Doktoru seçebiliyoruz. Ama burada biraz okumak öğrenmekte önemli 👍