Tıpta sağlıkta ayıp yoktur 5 yıllık evliyim 4 yılım hastanede geçti nerdeyse ve şunu gördüm ben erkek doktordan kaçıyodum muayene için hep ama şu an kendimi ayıplıyorum neden yapmışım diye geçen agustos ta en son artık kaçamadim erkek doktor la mecburen tedaviye başladım adam laparoskopi yaptı muayeneler oldum üzerine tüp bebek tedavisi gördüm yumurta toplama transfer oldum toplama da uyuyodum ama transferde anestezi yoktu ve direk doktorum da vajina ma bakarak transfer etti utanmadım mi utandım fazlaca ama yapacak bişey yoktu sonuçta doktorum aşmış oldum bu sayede o tribi şu an hiç farketmiyo annem kv görümce falan ay bayan olsun Dr um falan der ben aman alıştım sizde alışın bu ne böyle diyorum 😂