H_myra1 bana böyle bir şey söylenmedi. Doğum paketi alacağım için doktoruma ısrarla doğuma siz gireceksiniz demi dedim doktorumda sağlıkla alakalı bir şey olmazsa tabii ki ben gireceğim dedi. Dediğiniz gibi olsaydı mesai saatinde girerim mesai saati dışında ücret alıyorum derdi sanırım. Her şeyi konuşarak anlaştık çünkü. Sanırım hastaneden hastaneye değişiyor.