KkubraOz Zeliha95 direkt tıbbi genetiğe gidiceksiniz kuzum. Hatta eşininde test yapılmasını istediğini söyle hepsini yaptırırsınız aynı gün.
susam_18 Zeliha95 eşinizde hiç yapmamış ya kontröl minik bi sperm tahlili vererek başlayabilirsiniz işe. Sonra gidersiniz araştırmaya.
susam_18 Zeliha95 eşiniz için öncelikle ürolojiye gidin. Sperm tahlili isteyin doktor yaptırır. Ama 3 gün ilişki olmadan tahlil verilir bilginiz olsun .
sibelbulut Zeliha95 tabiki doğru düzgün doktora görünmelisin 3 gebeliğinde sıkıntılı olması normal değil genetik test yapılmalı
Zeliha95 sibelbulut bende öyle düşünüyorum ama işte tekrar hangi bölüme gitmeliyiz bilmiyorum yine kadın doğum farklı hastane mi toksa üroloji yada tıbbi genetik mi 🤦🏻♀️
Zeliha95 KkubraOz tamam teşekkür ederim haftaya alırım inşallah randevuyu 😌bu sefer ilgilenirler inşallah
Hosgeldinbebek Zeliha95 bizim gibi kayıpları olanlarla riskli gebelik Uzmanı ilgileniyor, ya fakülteye gideceksinz ya da perinatologa diye biliyorum, fakültede güzel ilgilenirler bence
Zeliha95 Hosgeldinbebek perinatolojiye anca kadın doğum uzmanı gönderebilir randevu alınmıyor o bölüme
KkubraOz Zeliha95 ilgilenirler canım direkt orası bakıyor bu duruma çünkü. Sorun olursa yazarsın yine ben yollarını aşındırdım şehir hastanesinin gide gele
Hosgeldinbebek Zeliha95 bulunduğunuz şehirde tıp fakültesi varsa kendi sitesinden alabilirsiniz, ben öyle almıştım ancak iptal oldu tatil edildi o gün.
confundo Zeliha95 Canım çok geçmiş olsun mutlaka genetik tarama yaptırmalısınız inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Pembe_duslerr Zeliha95 kesinlikle başka doktora gitmelisiniz nedeni arastırılmalı 26yaş cok da kücük bir yaş değil.İyi bir doktor arastırıp gidin bence
H_myra1 Denizyildizii normalde devlet hastanesi özellikle araştırma hastanesi daha çok ilgileniyor benim ablam araştırmaya gitti iyi ilgilendi doktor bence doktordan doktora fark ediyor