Zeliha95 kesinlikle hastaneni degistr ve baska doktora git insan erteledikce erteleniyor 26 yaşta evet gec degl ama cok küçükte değl yani insanın bi skntisi varsa gebelik daha da erteleniyor bize de öyle yaptılar ilk günden istedik nasp olmadi hastaneye gittik daha 1 yiliniz dolmamis eve gidin gbi bos bahanelerle gönderdiler e bak esimin ameliyat olması gerekiyormuş eğer bilgili bi insan olmasaydi bu kadar üstünde duymasaydi ALLAH korusun kısır bile olablirdi öyle saçma doktorlar yüzünden 2. Yilimiza kadar beklemek zorunda kaldik insan istedigu zmanda o olmadığı gunlerde stresten dolayi bi güzellik yasiyamiyor Rabbim size de nasio etsin en hayırlı şekilde en yakin zamnda insaAllah ama aksatmayin derim ne kadar erken o kadar iyi.