Zeliha95 aynı şeyleri yaşamışız, devlete hiç gitmedim özelde iyi bi prof ilgilendi. Eşimin değerleri normaldi şükür, benm tsh yüksek, ilaç başladık. Genetik test verdik temiz çıktı şükür 🌼 2 kimyasal 1 boş hakikaten beni de çok gergi, az önce yine pozitif test gördüm ama sevinemiyorum bile.