Aynuromerbyr12 ben iki bebemede prima nij beyaz olanini kullandim 1 yasina kadar sonra yesilini kullandim, ama oglumda sleep de kullandim cis biraktirma zamanlarina yakin,lakin primadan sonra sleepy bana inanilmaz kotu geldi asiri sizdiriyodu,simdi 3.ye hamileyim ve baby me yi onerdiklerineden onu aldim deniycem