Aynuromerbyr12 ben sleepy indirimde bulup aldım. En iyi bez prima. Ama yine de uzun süre popoda kalmayacak, yoksa hepsi aynı, sürekli değişecek. Ben maddi olarak baktım o yüzden sleepy aldım zamanında. Yalniz büyük bir stok yapmanızı tavsiye etmem. Bazı bebislerin bazı bezlere alerjisi olabiliyor. Yani baktınız denediniz güzel ona göre almak mantıklı olabilir. Ben 2 tane 1 numara, 1 tane 2 numara, 1 tane 3 numara aldim hepsi sleepy. Yaklasik ilk 3-4 aya falan denk gelecek sanırım. Ablam yeni doğum yaptı ona göre değerlendirip aldım. Eğer bebeğimiz sevmezse, indirimden aldığımız için sorun olmaz dedim. Ama kısmet
Simdi gordum. Birkac kisi 1 numara alma demisler ama, Sleepy 1 numara 2-5 kg arası. Yani bebisin kaç kilo olacağına bağlı yani. Normal doğumla 3 kg civarı doğarsa ihtiyaç olabilir.