Deryaerbil İnanki o kadar ilgisiz ve despot bir adamdı ki beni ağlattı
Zaten ulturasona aldığında o başlıkla karnıma öyle sert baskılar yapıyor ki canım acıyor dediğimde bişey olmaz dedi sonra tahlil sonuçları çıkınca da çağırdı düşmus bebek dedi neden olabilir nasil olur dedim düşmüş işte siradaki gelsin dedi beni gönderdi ve ben o gün ne uyuyabildim ne yemek yedim ağlamaktan gerçekten acil doktoruydu ama çok acımasız ve duygusuzdu