beritansolak ben de hamile kalmadan önce böyle bir deneyim geçirmiştim. Aşırı üzülmüştüm. Hayatımda hiç o kadar ağlamadım sanırım. Doğa yürüyüşleri falan yaptık eşimle, tatile gittik, aklımı dağıtcak aktiviteler yaptık yani ve hemencecik hamile kaldım. Şuan bebeğime kavuşmama 1 aydan bile az kaldı. Kendinizi toparlayın. Her şey güzel olcak ☺️❤️