beritansolak Çok geçmiş olsun, inanın bu duyguları bende hissediyorum yalnız değilmişim, eğer yaşasaydı 16 haftalık olacaktı ne yazık ki dış gebelik geçirdim tüpüme yerleşmişti orada büyümeye başlamış, kanama ve ağrıyla hastaneye yattım bi öğrendim ki iç kanama geçiriyorum tüpümde patlamış, acilen ameliyata almamız lazım tüpünüde alacağız felan dediler neye uğradığımı şaşırdım şok üstüne şok yaşadım, ameliyatımın üzerinden 2 ay geçti o kadar üzgünüm ki aklıma geldikçe ağlıyorum tek tüple kaldım ya bidaha hamile kalamazsam diye 🥺