Yeter5629 Aysehuma_33 hastaneye gidip gözünsün bence es zehirlenmeside oluyo en azından içinizde rahat etsin
Kubra_baydar Aysehuma_33 he yaw karnımız da ortada olmasa evli olup olmadığımızı bile bilemiyecekler yüzük faln yok 😂😂
DileKx Aysehuma_33 ben bilmiyrm ama burada birisinin torumnda tuzlu suda bekletip şişliğin indiğini okumştm deneyin isterseniz 🤔
_hira_ Aysehuma_33 merhaba 36 haftalığım bende bende de aynısı oluyordu . Tuzu ve baharatlı kesinlikle tüketmeyin özellikle tuz çok etkiliyor . Tansiyonunuz normalse eğer tuzdan ve ayaktan kalmaktan kaynaklı olabilir . Ayaklarınızı asla yere uzatmayın . Hep uzun oturun hatta ayaklarının altına 2 yastık koy dedi doktorum . Hep ayaklarımı uzatıyorum altına 2 yastık koyuyorum şükür şişmiyor. Ama normal oturayım koltukta ayaklarımı yere koyayım hemen şişmeye başlıyor
Aysehuma_33 _hira_ tuzu bende azaltmaya başladık canım bende yastıkla oturuyorum yani uzanıyorum artık bakalım gecicek mi
BelisinAnnesi Aysehuma_33 00:00 itibari ile 35 hafta oldum ayaklarım öyle şiştiki bir haftadr hayrete düşüyorum ilk defa böyle görüyorum ayaklarımı 😖😳yanıyor cayırcayır birde sanki her bi parmağımı ve bileğimi arılar sokmuş gibi …
Hly3 Fatosef aynı durumdayim kesinlikle hava ile etkili. Uyurken dah çok şişiyor sabh kalktığımda yere basamiyorum
Fatosef Hly3 dün doktora gittim kesinlikle tuz yeme dedi ama yine de şişiyor bi çözümü yok sanırım bunun 🙄
Aycha Aysehuma_33 Merhaba tansiyon yüksekliği ve idrarda protein atılımı gibi durumlarda da, vücutta ciddi ödemler, şişlikler olabiliyor, her ihtimale karşı yakın zamanda kadın doğum ve / veya dahiliye doktoruna muayene olunuz. Geçmiş olsun.