nurdane3504 Aysehuma_33 bizimki erkek olucak nasipse geç gelir diyorlarsa bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🤗 sizin cinsiyeti ne
Mlk_93 Aysehuma_33 gün içinde mi oluyor yoksa sabahları uyandığınız da da oluyor mu ? Gebelik zehirlenmesinin de belirtisi olarak gözüküyor el ayak şişmesi doktorunuza danışın daha iyi bilgi alabilirsiniz
Kubra_baydar Aysehuma_33 he yaw karnımız da ortada olmasa evli olup olmadığımızı bile bilemiyecekler yüzük faln yok 😂😂
Mlk_93 Aysehuma_33 Aysehuma_33 ödem, nefes darlığı, tansiyon çıkması, yorgunluk, halsizlik vs olduğunu okumuştum ama tam olarak bilmiyorum preeklampsi diye geçiyor isterseniz bi araştırın
tugbaoztrk Aysehuma_33 Geçmiyor bı turlu artık ellerim uğuşuyor İnternetten baktığımda eldeki ödemden dolayı yazıyor çok zor
Beyzaerustun Aysehuma_33 tuzlu soğuk su yapıp ayaklarını koy içine iyi geliyor ağrıya da şişliğe de , bem hatta biraz ılıyınca buz bile ilave ediyorum 🤦😃😃