Deletedmom_5 uygulamaya göre 17 gün kaldı temmuzun 13 ü ama doktor 7 8 ine kadar doğar diyor bakalım 😍 sıcak basmaları hemde ne basma pervane dibimde uyuyorum ev akşama kadar güneş alıyor hamam gibi üstüne hamilelik daralmaları da eklenince 😒 doğum gelirse nasıl anlarım anlar mıyım diye düşünüp duruyorum Bi parmak açıklığım var ama nasıl ilerleyecek cok heyecanlıı😍 sağlıkla gelsinler inşallah bütün yavrular 😍🥰🐣