Deletedmom_5 Ne durumdasınız kızlar kaç gününüz kaldı, ateş basması yanmalarınız ne durumda? Bizim 18 günümüz var sonra inşallah kızım kucağımda olucak 😍🤲🏻❤️ Bu arada havalar dayanılmaz sıcak gece uyuyamıyorum sıcak basıyor eriyorum resmen😭
ANT19- Deletedmom_5 bizimde 13 günümüz kaldı inşallah ama o kadar sürmesini istemiyorum bir an önce gelsin istiyorum 🤭🤭
bgglbhfdsc Deletedmom_5 son 14 ama zaman geçmiyor sıcaklar beni mahvediyor Doğuma kadar erimesem iyidir. 😅
[silindi] Son 25 gibi görünüyor heyecan basmaya başladı. Çok bunalıyorum ya çabuk yoruluyorum iyice ağırlaştım bir de sıcaklar mahvediyor :((
Deletedmom_5 [silindi] bence zaten sıcak olmasa bu kadar yorulmam ama bu havalar insanı mahvediyor ☹️
Fnddd Son 22 bizimde🤩 iki gecedir sıcaktan ateşten uyuyamıyorum sabahın altısında elimde bir salatalık dolanıyorum evin içinde😂😂😂
Ysmnbl Deletedmom_5 şuan 36+3 üm ama doktorum suni sanci ile normal doğum yapacağımızı söyledi 37 haftada bakalım nasıl olacak azcik korku stres var ilk gebeligim
eaaysenur Deletedmom_5 benimde 22 gün gösteriyor uygulamada kızım ne zaman gelir bilmiyorum ama 🙈 ben normaldede yazın sıcaktan uyuyamazdım ayaklarım falan içten yanardı hep hele bu durumda çok zorluyor beni 😭 birde sıcaktan ödem oluşuyor ayaklarımda arada şişiyor
leyla_ok Deletedmom_5 33 günümüz kaldı ama hiç geçmiyor gibi 🙄 Hayırlısı ile şu kızııı bir kucağıma alıp tüm o stresi vs geçip gitmesini istiyorum.
Ysmnbl Deletedmom_5 gebelik sekeri çıkmıştı bende ölçümlerim şuan iyi şeker yok sayılır ama ilerleyen zamanlarda bebek kendini riske atabilir diye 37 de suni sanci ile alalım dedi bakalım 38 de alırsa daha iyi hem biraz daha bebiş kilo almış olur
leyla_ok Deletedmom_5 Valla artık eski Halime dönmek istiyorum.Rahatca istediğim şekilde yatmak.Mide yanması olmadan yiyip içmek sonra üstüne şöyle güzelce uzanmak.Görüntü olarak biraz zayıflamak 😆 geçmiyor vallahi 😫
ilknrkrkc Deletedmom_5 şuan 36+6 dayım. Sıcaklar benide mafetti gece uykuları haram oldu 🤦♀️ Biran önce gelsin istiyorum artık 😁
Aysegulyksl Deletedmom_5 son 18 uygulamaya göre ama 3 gün sonra sezeryan olucam plesentada kireçlenme olduğundan dolayı
Hatice4 Aysegulyksl benimde plasanta da kireçlenme olduğu için biraz erken alabilir doktorum yoksa 2 haftam vardi