Deletedmom23234 miniginannesi9 Yok yok o konuda endişelenmeyin bir kere bile muayene olsanız doğumunuzu orada gerçekleştirebilirsiniz 😍 suyunuz gelirse acile gidin ama ☺️
miniginannesi9 Deletedmom23234 suanlik ağrı sızı su fakan yok. 21 gün kaldı doguma nornal şartlarda. Tabi bilemeyiz😂
Deletedmom23234 Vilkir Ee çünkü Randevular çok zor bulunuyor ve bende görmüşken sizi bilgilendirmek istedim🙈
miniginannesi9 CansuDogan eğer acilllik bı durum varsa kabul ediyolarmis, ama artık acilden muayeneyi etmiyolarmis. Eskiden 37 den sonra kabul ediyolardi
Jrselvi Glcntn hiç bir bilgim yok, benim Ağustos sonuna denk geliyor. Kaç hafta önceden almam gerekir tam zamanını yakalamak icin inanın bilmiyorum 🤷🏻♀️
Patatesimmm Deletedmom23234 aaaa bişey sorucam ben ilk defa gidicem 30+3 haftalık gebeyim direk doktorun yanına girip muayne olmıcak mıyım yani hemen hatta randevum salı günü saat 3de
Deletedmom23234 Patatesimmm Doktor doğumda vs. Değilse ona muayene olacaksınız tabii. Sadece bu aralar hastane gerçekten çok yoğun fakat stajyer doktorlar da çok bilgili ve güler yüzlü endişe etmeyin 🙏🏻
Deletedmom23234 Glcntn Hayır almıyorlar fakat girişte bekleyebilir 10 adımlık mesafe var zaten endişe etmeyin 🙏🏻
birprensesvebirprensannesi Patatesimmm Canım koronadan dolayı devlete bağlı hastaneler almıyor zaten özellerinde bazıları alıyor
Patatesimmm birprensesvebirprensannesi yani olabilir ben özele gidiyordum bu zamana kadar hep eşim geldi hatta yiğenim ablam hep beraber gitmiştik
Patatesimmm Deletedmom23234 inşallahhh inşallah öyle olur doğumum sezaryan olucak belimde yırtık çatlak oldugu için gittiğim zaman alper beyle konuşucam bakalım ne diyecek acaba hemen sezaryan günü verir mi