Deletedmom23234 miniginannesi9 Evet bir yandan arayın bir yandan da uygulamadan sürekli kontrol edin❤️
miniginannesi9 miniginannesi9 Deletedmom23234 9 tane doktor gözüküyor MHRS de. Ama onlar da gebe degil
Deletedmom23234 miniginannesi9 Allah Allah çok saçma ama burada bir randevu açıklığı var niye vermiyorlar ki😣 ben iptal ettiğim gibi hemen alabildim aslında niye böyle oluyor anlamadım 🥺
Deletedmom23234 miniginannesi9 Off çok üzüldüm 🥺 ama ben 7/24 takip ediyorum Randevular yine açılacaktır sizi haberdar edicem söz 🙏🏻
miniginannesi9 Deletedmom23234 Allah razı olsun yine de, ben de hep takip ederdim, bordürü bildirim açtım, ama bugün hic bldirim falan gelmedi. Nasibimizde yokmuş demek ki yada hayırlısı diyelim, teşekkür ederim
Deletedmom23234 miniginannesi9 Cümlemizden🤲🏻❤️ evet bugün kimseye bildirim gitmemiş zaten bütün doktorlar açmamış randevuyu hala şansımız var yani merak etmeyin 🙏🏻 🤍
miniginannesi9 Deletedmom23234 hastane artık çok yogunmus, o yüzden mi acmiyolar randevukarin tümünü ne?
Deletedmom23234 miniginannesi9 Öğleden sonra saat başı bakın birde saat tam 4′te 182′i arayın hep o saatlerde randevu veriyorlar haberiniz olsun 😍
miniginannesi9 Deletedmom23234 saat 4 u hep deniyorum ama cam ve sakurada saat 4 olayı yok galiba. O kadar da bildirim açmıştım ya. Şimdi 6 doktorum adı gözüküyor mesela, onlar da gebe degil. Bari gebe kısmına daha çok randevu acsalar
miniginannesi9 Deletedmom23234 bı de danismadaki kız diyor ki artık 40. Haftada acilden giriş yapabilirsiniz, randevu düşmüyor falan dedim, kız kurallqr değişti falan dedi. Az önce tam 37+0 olduk. Valla bakalım napcaz
Deletedmom23234 miniginannesi9 Yaaa ah keşke bugün bu posta yetişseydiniz 🥺😔 hayırlısı olsun inşallah sağlıkli gelsin bebeğiniz🌸
miniginannesi9 Deletedmom23234 hepimizin inşallah, amin. Bı de şeyden korkuyorum ben bu hastaneye sadece bı kez muayene oldum ve doğumum bayram haftasına denk geliyor. Beni kabul etmeyip geri yollarlar mi başka hastaneye
Deletedmom23234 miniginannesi9 Yok yok o konuda endişelenmeyin bir kere bile muayene olsanız doğumunuzu orada gerçekleştirebilirsiniz 😍 suyunuz gelirse acile gidin ama ☺️