Meltem_aras Yok hiç korkulacak birşey değil merak etmeyin 🤗 benim ilk sezeryanımdada akşamdan takılmıştı sondam sabaha karşı girmiştim sezeryana bunda da ameliyathaneye girmeden odamda takıldı ve sonrasında hemen ameliyathaneye gittik, sonda bir kere iğne değil plastik bi aparat sadece korkmayın😌 ilkinde hatta hiçbirşey hissetmedim ne takılırken ne çıkartılırken ikincisinde ise idrar yolu enfeksiyonum olduğu için sonda takılırken biraz yanma hissettim o kadar