Deletedmom23234 miniginannesi9 Yaa ben çok lazım olursa diye Randevu aldım iptal edeyim hemen siz alın şimdi olur mu😍
Deletedmom23234 miniginannesi9 Şimdi baktım da zaten 37 haftaliksiniz Randevu almanıza gerek yokki ☺️ 37. Haftadan itibaren yeşil alanda acilden giriş yapabiliyorsunuz daha rahat olur sizin için ☺️
miniginannesi9 Deletedmom23234 danismadaki kıza iki hafta önce sordum, 37 den sonrası için. Artık yapmıyoruz dedi
miniginannesi9 Deletedmom23234 değişmiş kuralalr, 40. Haftadan sonra yapabiliyoruz artık dedi yogunluktan
Deletedmom23234 miniginannesi9 Aa tamam o zaman hadi şimdi uygulamaya girin Alper Türkoğlu’na Randevu almıştım şimdi hemen iptal edeyim siz alın cevap verdiğiniz an iptal ediyim kimse almasın 🙈
Deletedmom23234 miniginannesi9 İptal ettim, girin Alper Bey’e gebe polikliniği için bir adet randevu var☺️
miniginannesi9 Deletedmom23234 Allah razı olsun ama cidden nasibimde yok galiba, Alepr beyin tüm randevuları dolu
Deletedmom23234 miniginannesi9 Yaa niye iptal ettim şimdi tekrar aldım randevuyu siz Alper beyin sayfasına tikladiniz mi🙏🏻
miniginannesi9 Deletedmom23234 bende mi sikinti var anlamadım, başka doktorların adı var, jinekoloji, lohusa, tuo bebek için. Ama Alper.beyin adı bile yok
Deletedmom23234 miniginannesi9 Şimdi tekrar deneyin 🙏🏻 sayfayı yenileyin bir adet randevu açıklığı var hala
Deletedmom23234 miniginannesi9 Yok sanmıyorum ben İptal ettiğim gibi hemen alabildim siz deneyin bı☺️ en kötü 182′i arayın şimdi onlar randevu oluştursun kimse almaz bu saatte zaten
Deletedmom23234 miniginannesi9 Evet bir yandan arayın bir yandan da uygulamadan sürekli kontrol edin❤️