Bano Arkadaşlar jinekoloji acık onlar gebeye bakmıyor mu gecen emrullah akay almıstım şimdi jinekoloji yazıyo bılgı verırmısınız gebeşere bakmıyorlar mı Demet1234 arkadaşım jinekoloji gebeşer bakmıyor mu onlar acık su anda
yeniannna34 Bano hayir jinekoloji normal kadın hastaliklarina bakiyor gebe için gebe poliklinigi olması lazım bitmiş randevu bende bulamadim
irem9797 zeytinkiz iyi sizin adınıza sevindim valla ona gittikten sonra orda doğurmaya korktum açıkçası Allah’tan gecen hafta bu sefer Can Tercan adında bi doktora randevu alıp gidince biraz rahatladım Allah merhametli insanlarla karşılaştırsın
zeytinkiz irem9797 Kesinlikle doktor cok önemli hastaneden ziyade. Hepimizi Allah iyi doktorlarla karsılastırsın en azından dogumda tecrübeli vicdanlı doktorlar denk gelir inşallah 🙏🌿
CansuDogan Deletedmom23234 ben özele gidiyorum bebeğim büyük olduğu için sezeryan önerdi çam şakuraya randevu bulamadım ama acilinden giriş yaptırsam beni kabul ederler mi sizce
Deletedmom23234 Jrselvi Teşekkür ederiimm, çok tatlısınız 🌸😍 detaylı için özel kliniğe gitmiştim Randevu bulmak çok zor çünkü 🥺
Deletedmom23234 zeytinkiz 33-34 gibi demişti doktorum bakalım hayırlısı olsun hepimiz için inşallah 😍🌸
zeytinkiz Deletedmom23234 Bana bişey demediler. İnternette 28.haftadan sonra 15 günde bir kontrole gidin yazıyor diye aldım randevu 😄 en son 15 haziranda gitmiştim. 29 hazirana aldım 🤭 30+2 oluyorum ozman.
Deletedmom23234 zeytinkiz Aaa bana bir ay sonra gel demişti 😁😂 ama 32′den sonra 2 haftada bir çağırıyor 🙈
zeytinkiz Deletedmom23234 bana bişey demedi diye gideyim dedim gecen ultrason görüntüsü vermediler zaten belkı bu sefer verirdi onu almış olurum 😄
Jrselvi Glcntn hiç bir bilgim yok, benim Ağustos sonuna denk geliyor. Kaç hafta önceden almam gerekir tam zamanını yakalamak icin inanın bilmiyorum 🤷🏻♀️