irem9797 zeytinkiz daha önceden gittiniz mi bayana ben gittim de pek memnun kalmadım hastanın yüzüne bile bakmıyor sorulara alaycı cevaplar
zeytinkiz irem9797 yok ben perinatolojiye gittim 2 sefer bütün doktorları biliyorum hepsi başıma geldiler saolsunlar. Kadın doguma ilk defa gideceğim. Alper Türkoğlu - demet acar sayım - olsun cok istiyordum Alper beye denk getirdim şükür 🤭
Eslemnur Deletedmom23234 hangi doktor daha iyiben ben Emrullah beye gittim aliselçuk beye giyim Fatma hanımı duymuştum ondan randevu aldım
Glcntn zeytinkiz ben 13+1 deyim detaylı ultırosn için perinatolojiden nasıl randevu düşürüyorsun bi ara deniyim dedim zamanı gelince bakıcam ama valla şimdi bile bulamıyorum
irem9797 zeytinkiz iyi sizin adınıza sevindim valla ona gittikten sonra orda doğurmaya korktum açıkçası Allah’tan gecen hafta bu sefer Can Tercan adında bi doktora randevu alıp gidince biraz rahatladım Allah merhametli insanlarla karşılaştırsın
Jrselvi Deletedmom23234 yine de yetişemedim sanırım bir kez özele gideceğim ben, eşlerin girememesi bir miktar uzuyor 😔
Demet1234 Jrselvi hala var randevu Alper Türkoğlu ve güven Fatma Akalın Karaoğluna var isimlere tıklayın ilk sıradaki değil diğer randevular da gebe bölümü var
Deletedmom23234 Jrselvi Var ama nasıl görmediniz ki🥺 eşiniz hiç gormediyse bir kere de öyle yapın tabii 😍
Deletedmom23234 Jrselvi 30 haftalığız çok memnunum asistan doktorlar bile çok ilgili hastane tertemiz çalışanların hepsi güler yüzlü daha ne olsun ki😍
Bano Arkadaşlar jinekoloji acık onlar gebeye bakmıyor mu gecen emrullah akay almıstım şimdi jinekoloji yazıyo bılgı verırmısınız gebeşere bakmıyorlar mı Demet1234 arkadaşım jinekoloji gebeşer bakmıyor mu onlar acık su anda
Alp-2806 Ben Dilara tekden Kırgız doktor aldım nasıl acaba Instagram dan baktım çok tatlı birine benziyo yazılarını felan okudum
Deletedmom23234 Alp-2806 İnanın hiç bilmiyorum ama genel olarak oranın bütün doktorları bence çok ilgili sağolsunlar 😍
Jrselvi Deletedmom23234 evet bi sefer öyle yapacağız sanırım ☺️ Siz yolun yarısını geçmişsiniz,ferah dogum diliyorum 🐣 detaylı ultrasonu da mi cam sakura da yaptırdınız?
CansuDogan Deletedmom23234 ben özele gidiyorum bebeğim büyük olduğu için sezeryan önerdi çam şakuraya randevu bulamadım ama acilinden giriş yaptırsam beni kabul ederler mi sizce
zeytinkiz Glcntn önce kadın doguma gidip yeşil alan açtıran lazım ama evet cok zor. Ben Ümraniye de detaylı yaptırdım 6 hafta bekledim resmen. Erken almada fayda var. Çam sakura da 1 kere direk randevusuz doktor yönlendirdi. Kadın doguma randevu almıştım ben bakamam yukarı perinatolojiye git demişti 6 saat bekledim. Sonra 4 hfaga sonra tesadür tekrar perinatolojiye randevu düşürüp gitmiştim.
Deletedmom23234 Jrselvi Teşekkür ederiimm, çok tatlısınız 🌸😍 detaylı için özel kliniğe gitmiştim Randevu bulmak çok zor çünkü 🥺