Eslemnur Deletedmom23234 hangi doktor daha iyiben ben Emrullah beye gittim aliselçuk beye giyim Fatma hanımı duymuştum ondan randevu aldım
irem9797 zeytinkiz daha önceden gittiniz mi bayana ben gittim de pek memnun kalmadım hastanın yüzüne bile bakmıyor sorulara alaycı cevaplar
Deletedmom23234 Tucenur Yok siz tıklayın içinde Randevular hala açık. Alper Türkoğlu’na Randevu hala var alın çabuk 😍
Tucenur Deletedmom23234 birsey daha soracagım bnm bayramdan sonra detaylıya girmem gerek gittigimde hem muayne olup hemde bu doktordan detaylı için muayne talep edebiliyormuyum bilginiz var mı
Deletedmom23234 Tucenur Şimdi şöyle ki her hastane detaylı ultrason yapmıyor. Siz gittiğiniz zaman doktor sizi yönlendirecektir detaylı ultrason için yapmanız gerekecek diye. Kaydınızı yeşil alana alacak hemen randevu bulmanız için. Ha birde eğer Çam ve Sakura’da detaylı yapılıyorsa onun için perinataloji’den randevu almanız gerekiyor🙏🏻
MerveAkkk Tucenur bu değişti preinatolog bölümüne gidip detaylı İçin ileri bir tarihe direkt randevu alabiliyorsunuz eğer oranın hastasıysanız yeşil listeye düşüyorsunuz
Tucenur Deletedmom23234 evet biliyorum perinatoloji fakat randevu bulamıyorum ve daha erken bayramdan sonraya denk geliyor çam sakura hastanesinde detaylı varmıs sanırım gittigimdr soyledigimde yardımcı olurlar 🤲 teşekkür ederim yinede
Patatesimmm Deletedmom23234 aaaa bişey sorucam ben ilk defa gidicem 30+3 haftalık gebeyim direk doktorun yanına girip muayne olmıcak mıyım yani hemen hatta randevum salı günü saat 3de
Deletedmom23234 Tucenur Tabii ki mutlaka yardımcı olurlar belki boşluk bile olabilir belli olmaz umarım randevu bulursunuz 🥰
Jrselvi Ben yetişemedim 🥲 dün Fatih beye randevum vardı. Yine asistan doktora denk geldim, son iki seferdir uzman doktorlar yerine aynı asistana denk geliyorum 🤷🏻♀️
Deletedmom23234 Jrselvi Alper Türkoğlu’na şuan randevular hala açık alabilirsiniz 🤍 ben doktora sordum da bu aralar doğumlar fazlaymış o yüzden muayeneye yetişemiyorlar maalesef 🤷🏻♀️
Jrselvi Deletedmom23234 yine de yetişemedim sanırım bir kez özele gideceğim ben, eşlerin girememesi bir miktar uzuyor 😔