CgladaP suanlık yok çok şükür ben ilk dusuk yaptım zaman şiddetli karın ağrım vardı kaç kez büyük et parçası düştü o zaman ki stres ediyordum ağlıyordum eşim moral veriyor du çok kötüydüm çok şükür düşükten 4 ay sonra hamile kaldım bebek 1 aylıkken düştü teşekkür ederim canim cümlemizin inşallah 😘😊🥰🙏