Anne55_ Sultancoskun yok canım korkma benim öyleydi seninki gibiydi betam kesem oluşmadı ve kimyasal gebelik diye düşük oldum ama senin keseni görmüşler sen sadece bilgili ol 2 günde bir kan ver artışına bak bana kimse öyle demedi ve ilk gebeliğimde düşük yaptım sen içini rahat tut merak etme 😊
G_M_Z @Sultancoskun amin canım inşallah 🥰 bu arada çok yüksek diyenler filan olmuş ama takılma herkesin değeri değişir kime göre neye göre yüksek yani
Minigimyolda durununannesiiiiii beta degeri herkeste değişiyor o yüzden kıyas yapmamak gerekiyor düzenli şekilde arttığı sürece sonra kese göründüğü zaman hiçbir sıkıntı yok sonrasında kese gelişimi bebek bebeğin kalp atışı önemli
durununannesiiiiii Minigimyolda kıyaslamayı ben yapmadım zaten başka bi arkadaş direk kötü diyince ben benimkini yazdım olabilir gibisinden
Kimyon Sultancoskun bence donuk cvp vermesinin sebebi 2 günde 2 kat artmasını istemeleri bu değerdeki betalara çok güvenmiyorlar. Siz 2 gün sonra tekrar kan verin değerin artışını takip edin
Silvergirl 39binin 2 gün sonra beta artış takibi yapılmaz arkadaşlar, zaten uçmuş gitmiş kese görünmüş. Haftaya kalp atışını dinlemeye git en iyisi. Hayırlısı olsun
Nurklc38 Sultancoskun Normal değil canım çok düşük artış takibi yapması lazım çünkü belki dış gebelik olabilir