Birmelekbiranne Sultancoskun 4+6 da 6590 dı değerim 5+5 te hesaba göre benim de 39 binlerde oluyor. İkiz gebelik için bildiğim kadarıyla daha fazla çıkıyormuş amaa yoksa benim de mi. 😳 Ben henüz gitmedim doktora :)
mucizem42 Simsekbebekannesi bende 6 haftada gittim sadece kese var dedi iki hafta sonra ya gün verdi normal galiba sizde geç duymussunuz
mucizem42 G_M_Z inşallah duyarsın kalp atışlarını 6 haftada gittim stres engirdim kese görününce stresten agrilarimda artti